...
Post
Archive
Other
Cafe






...


نشستیم نوشتیم پست نکردیم،،، :|

+حقیقت اینه خیلی امروز بهت فکر کردم. 

+دارم به زندگی فکر می کنم ..
به اون وقتایی که آدم به یه جایی رسیده که نیاز داشته به تنهایی،، برای حل کردن خیلی چیزا با خودش.
دارم به زندگی فکر می کنم
به اون روزایی که آدم خودشو می کشه کنار تا تنها باشه ولی تهِ دلش همراه بودنِ بعضی آدمای زندگیشو می خواد
به آدمایی که ادعای بودنِ همیشگیشون و نبودنِ همیشگیتو دارن
به اون روزایی که تنهای تنها منتظر یه پیامِ کوچیک بودی که دلتو بهش خوش کنی و بند
به اون روزایی که دیگه بر نمی گردن و دیگه نمیشه داشتشون
به اینکه تا کجاش باید بر اساس انتظارات بقیه پیش برم
دارم به زندگی فکر می کنم .
به قضاوتای تند و بیجای آدما که هیچوقت نفهمیدمشون و هنوزم نمی فهمم!
دارم به زندگی فکر می کنم ..
به روزای سختش ..
به کنار اومدن با کنار گذاشته شدنت!
به حرفای زده شده ..
به متنای نوشته شده ،
تا ته خط رفتنا .
دارم به زندگی فکر می کنم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

یک شنبه 14 شهريور 1395برچسب:, |19:13|Nazanin.
About



Tags



Cats



Codes



Designer

Cafe-Ghaleb