...
Post
Archive
Other
Cafe






...


قبول!
من دل بریدم؛
تو راست میگویی،حق با شماست اصلا!
شما پای همه ی قول و قرارها بودی!
بهترین بودی، همیشه من مقصر بودم.
از سر ما زیادی بودی!
راست میگویی به خدا!
ما کجا و شما کجا
اما
تو را جان مادرت شبها راحت میخوابی؟
دل دردی،وجدان دردی، چیزی...خدای نکرده آزارت نمی دهد که ان شا الله!؟
دردت به سرم،
تصدقت،
اگر شبی،نیمه شبی،از خواب ناز پریدی و از آن دردها به سراغت آمد حتم بدان شام سنگین خورده ای!
و گرنه ما کجا و شما کجا؟

+...گوشی را خاموش کردم و داشتم آخرین نخ سیگار را روشن میکردم که دوباره تلفن خانه زنگ زد!
راستش این بار باید به این شماره ی ناشناس و که صدای نفسش را هم میشناسم بگویم....:
فلانی جان
حرفت را بی ملاحظه بگو
نگذار برای وقتی که دیگر نمیتوانم جوابت را بدهم!
+چقد این کلمه " تصدقت " دوس دارم،،



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

سه شنبه 24 شهريور 1395برچسب:, |5:10|Nazanin.
About



Tags



Cats



Codes



Designer

Cafe-Ghaleb